دیگه عنوان نمی خواد که

بدترین درد این نیست که عشقت بمیره یا تنهاتبذاره این نیست که به کسی میخوای نرسی
این نیست که عشقت ندونه دوستش داری اینه که اسهال داشته باشی wcگیرت نیاد

*********

دوس داشتن دل میخواد نه دلیل پس من دوووووووستون دارم بی دلیل

**********

هیچکس لیاقت دیدن اشکای تو رو نداره اونی که داره هیچوقت اشک تو رو در نمی اره

***********

الهی مورچهگازت بگیره شامپو بره تو چشمات مگس بره تو گوشت اگه قراموشم کنی!!!!!

*********

میدانی چه می شود وقتی تمام احساساتت و عشقت را جمع کنی و همه را به یک نفر هدیه کنی ..! مایه نشاطش باشی و تمام تلاشت شاد نگهداشتن او باشد . اما او بی اعتنا باشد و بی تفاوت . اینچنین است که لحظه های خاموشی جان می گیرد

*****

زندگی دفتری از خاطرهاست ... یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک ... یک نفر همدم خوشبختی هاست ، یک نفر همسفر سختی هاست ،چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد... ما همه همسفریم

*****


می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

*****


زندگی شهد گل است
میخوردش زنبور زمان
آنچه می ماند از آن
عسل خاطره هاست...


*****



نشنو از نی نی حصیری بینواست

بشنو از دل دل حریم کبریاست
نی بسوزد خاک و خاکستر شود
دل بسوزد خانه ی دلبر شود...


آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همینجاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کرد
شوخی کاغذی ماست بخند
آدمک خر نشوی گریه کنی
آن خدایی که بزرگش خواندی
بخدا مثل تو تنهاست بخند...
*****

*******

سفر از هر نقطه ایران فقط با 100 لیتر بنزین...


- از کی تا حالا...؟!؟


= از وقتی احمدی نژاد اومده


** ******


پلیس به ترکه: اینجا ماهی‌گیری قدغنه!!!


ترکه: ولی اینجا تابلو نزدین!!!


پلیس: نزدیم که نزدیم، زود باش از بالای اون آکواریوم بیا پایین


** ********


ترکه رو میبرن جهنم


داد می زنه: کمک ...کمک... جهنم آتیش گرفته


** *******


اگر خواستار مهاجرت به کانادا هستید


تا 30 سپتامبر با ما تماس بگیرید.....


دسته ی غاز های وحشی مهاجر


** *******


وقتی از همه چی خسته شدی


وقتی حس می کنی همه درها به روت بسته شده


وقتی دلت پر از غم و غصه است


تا جایی که می تونی دستات رو به طرف آسمون بلند کن


و با تمام توانت بزن تو سرت


** **********


گفتم غم تو دارم


گفتا چشت درآید!


گفتم که ماه من شو


گفتا دلم نخواهد!


گفتم خوشا هوایی کزبادصبح خیزد


گفتا هوای گرمیست? اَه اَه? عرق درآمد!


گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد


گفتا برو به سویی ? تا گلّ نی درآید!


گفتم زمان عشرت دیدی که چون سرآمد


گفتا که ای وای دیرشد، داد مامان درآمد


** ********


صدام می کنی


آرزو می کنم کاش کر بودم


تو که لال نمی شی ...


** *********




دلم بدجور هوای دستها ت رو کرده.


لحظه شماری می کنم


برای اون لحظه که حقت رو کف دستت بذارم

عشق تو توی قلبم


مثل یه افغانی می مونه که از ایران بیرون نمی ره


مثل نذیر شنبه که از خونه شکوه بیرون نمی ره


************




طبق آخرین آمار :


آن 17 میلیون نفری که به احمدی نژاد رای داده اند دوگانه سوز شده اند


هم دلشون سوخته هم ک**شون...


** ******


ترکا یه نفرو محکوم به اعدام در اتاق گاز می کنن .


وقتی می برنش می بینه اتاق سقف نداره .


میگه : این چه اتاق گازیه که سقف نداره ؟


ترکا می گن : کپسول گاز که خورد تو سرت می فهمی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد