نمی دونم

 

هر وقت صدای اس ام اس گوشی ات را شنیدی فکر نکن یکی داره برات اس ام اس میزنه بدون که یکی بیادته.

می خواستم واسه از دست دادنت گریه کنم ولی دیدم تمام اشکهایم را برای به دست اوردنت ریخته بودم

 

هر وقت دل شکستی یه میخ به دیوار بکوب و هر وقت دل به دست آوردی یه میخ از دیوار در بیار . اما بدون جای میخ همیشه می مونه.

 

هر کس بد ما به خلق گوید ما سینه او نمی خراشیم ماخوبی او بلند گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم

مد دریا

مردی به دیگری گفت:«مدتها پیش،در بالاترین مد دریا،با نوک عصایم خطی روی ماسه ها نوشتم؛مردم هنوز می ایستند تا آنرا بخوانند و مراقب اند که مبادا پاکش کنند»

و مرد دوم گفت:«من هم خطی روی ماسه ها نوشتم،اما در آنوقت که مد دریا کاملا پایین بود،امواج دریای پهناور آن را پاک کردند.تو بگو چه نوشته بودی؟؟»

و مرد اول پاسخ داد و گفت:«این را نوشتم"من همانم که هست"،تو چه نوشتی؟»

و مرد دوم پاسخ داد:«نوشتم"من چیزی جز قطره ای از این اقیانوس عظیم نیستم"»

دیوانه باران ندیده


 

سهراب گفتی:چشمها را باید شست......شستم ولی !.........

گفتی: جور دیگر باید دید.......دیدم ولی !..............

گفتی زیر باران باید رفت........رفتم ولی !.............

او نه چشمهای خیس و شسته ام را..نه نگاه دیگرم را...هیچ کدام را ندید !!!!

فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت: 

دیوانه باران ندیده

نمیدونم

آخرین نرخ مهریه دختران : ۱۳۸۶ لیتر بنزین سوپر 

در راستای طرح سهمیه بندی بنزین ایران خودرو در یک طرح ظربتی تعداد محدودی الاغ را به فروش میرساند :

مشکی متالیک :  ۱۱.۰۰۰۰۰۰

دولفینی با جل و چنجر : ۱۲.۰۰۰۰۰۰

 


قوانین استفاده از خر به جای خودرو :

۱: سوار کردن بیش از دو نفر ممنوع

۲: راننده میتواند به دنبال الاغ خود بدود

۳: بستن کمربند در همه معابر اجباری میباشد

۴: زیاد کردن صدای  ار ار خر ممنوع

۵: سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر ممنوع

۶: تردد خرهای بدون شماره ممنوع همه خرها باید شماره ملی باشند


 

سرگذشت

بچه بودیم دخترا عاشق عروسک بودن و پسرا  عاشق مردای قوی....

 

بزرگ شدیم دخترا عاشق مردای قوی شدن و پسرا عاشق عروسک

خبر خبر خبر خبر خبر خبر خبر خبر

خبرگزاری ایسنا اعلام کرد: بهشت از زیر پای مادران به روی شانه پدران رفت. این جابجایی زمانیکه پای مادران روی شانه پدران بود اتفاق افتاد!

بابا ای ول

یارو زبونش میگرفته میره داروخونه میگه: آقا اشپیل داری؟ میگه: اشپیل دیگه چیه؟ میگه: بابا اشپیل دیگه. یارو میگه: یعنی چی؟ درست تلفظ کنین من بفهمم. یارو میگه: بابا جان اشپیل، دیگه! یارو میگه: آقا من که نمیفهمم شما چی میگین، بگذارین به همکارم بگم شاید اون بفهمه. رفیق یارو هم زبونش میگرفته، میاد. بهش میگه: آقا اشپیل دارین، یارو هم میره براش یه چیزی میاره بهش میده و میره، بعد همکارای یارو ازش میپرسن: این چی میخواست؟ میگه: اشپیل! میگن: بابااین اشپیل دیگه چه کوفتیه!؟ اصلاً برو یکم از این اشپیل ور دار بیار ببینیم چیه. یارو میره و بر میگرده میگه: اشپیل تموم شد!

حقیقت

خروسه به مرغه میگه یه نوک بده .مرغه میگه : 0.5 یه 0.7

یک ضرب المثل چینی می گوید: یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند،از حوادث رانندگی جان سالم به در ببرد،آلودگی هوا زنده اش بگذارد و زلزله زیر آوار له اش نکند،حتماً از خوشحالی خواهد مرد

قانون عشق

 یک پسر با یک نگاه از یک دختر خوشش میاد ... و عشق از طرف اون شروع میشه ... تا جایی که زندگیش رو پای عشقش میذاره ... اما دختر باور نمیکنه ... چون یک چیزهایی دیده و شندیده ... تا دختر میاد پسر رو باور کنه ، پسر دلسرد و خسته میشه ... میره با یکی دیگه ... بعد که دختر تازه تونسته پسر رو باور کنه میره طرفش ... اما پسر رو با یکی دیگه میبینه ... اینجاست که میگه: حدسم درست بود

مخلوط

تجربه شانه ایست که طبیعت وقتی ما کچل میشویم, به ما می دهد!

‫برگ در انتهای زوال می افتد و میوه در انتهای کمال. بنگر که چگونه می افتی، چون برگ زرد یا سیب سرخ؟

از برج مراقبت مزاحمتون می شم.اگه تو قلبتون جا هست اجازه فرود می خواستم. اجازه هست؟

شاید کسی را که با او خندیده اید فراموش کنید .اما کسی را که با او گریستید هرگز فراموش نخواهید کرد .

غم و شادی در یک خانه زندگی می کنند به آهستگی شادی کن تا غم بیدار نشود.

هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری... هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری... هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری.

یک بچه همواره می تواند سه چیز به یک آدم بزرگ بیاموزد : ۱- شاد بودن بدون دلیل ۲- دائم به کاری مشغول بودن ۳- تقاضا کردن آنچه با تمام وجود می خواهد.

هر کجا محرم شدی چشم از خیانت بردار ای بسا محرم که تا یک نقطه مجرم می شود.

دل آدمی بزرگتر از این زندگی است و این، راز تنهایی اوست.

اخم نکنید هرگز نمی دانید چه کسی ممکن است با یک تبسم عاشقتان شود.

همه چیز در پایان خوب است. اگر خوب نباشد بدانید که هنوز به نقطه پایان نرسیده است.

همه میگن باید برای رسیدن به عشقش از تموم دنیا بگذره ولی تو که دنیای منی چطور ازت بگذرم؟

احمقانه است که بخواهی از اشتباهات دیگران در امان باشی . چنین کاری غیر ممکن است . فقط سعی کن از اشتباهات خودت در امان باشی.

ولتر:شما ممکن است بتوانید گلی را زیر پا لگدمال کنید، اما محال است بتوانید عطر آنرا در فضا محو سازید.

به ترکه می گن نرو پایین

.

.

دیدی ترکی !!

یکی بود یکی نبود . اون که بود تو بودی اون که تو قلب تو نبود من بودم . یکی داشت یکی نداشت اون که داشت تو بودی اون که جز تو کسی رو نداشت من بودم

=========== این فرکانس گوز منه که فضای موبایلت رو پر کرده . حیف می شد اگه به تو نمی رسید ...

یادگاری داشته باشش زندگی سه چیز است : 1. اشکی که خشک می شود . 2. خنده ای که محو می شود . 3. یادی که در دیار فراموشی می ماند

از ترکه می پرسن پرچم دزدان دریایی چه معنی داره ؟ می گه : خوردن کله پاچه توی دریا ممنوع

به رشتیه می گن شما رو هم رفته چند تا بچه دارید ؟ می گه : ما رو هم نرفته 4 تا بچه داریم

می دونستی صاحب شرکت نوکیا قزوینی هستش ؟

می گی نه ؟

مگه ندیدی وقتی گوشی های نوکیا رو روشن می کنی یه مرد دست یه بچه رو می گیره ؟می دونی فلسفه خمیازه کشیدن چیه ؟؟ شیطون میاد در گوشت ازت می پرسه : اندازه سوراخ .... چقدره ؟؟

تحقیقات ثابت کرده 1 گوز به اندازه 10 قرص اکس شادی اور هستش

صدایت چون صدای ابشاران، نگاهت چون نگاه چشم خورشید، و قدت همچو قد رود کارون... خاک تو سرت که هیچ چیزت به آدمی زاد نرفته

همیشه بودی و هستی انتخاب اخرینم! من میخوام با تو به فردا برسم تو بهار به شب یلدا برسم! گل یکدونه ی گلدون بلور زندگی چی دارم برات به جز یه عالمه شرمندگی! اینو میدونن تودنیا همه هرچی از تو بنویسم کمه

جایزه ویژه اسکار برای ک.ون گشادترین بازیگر به ننه قربون اهدا گردید

فحش ترکی : وقتی با من حرف میزنی صداتو نشنوم !!! اسم قزوین به پیکان جوانان تغییر پیدا کرد!

جند بهانه ی دخترا: 1 فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی) 2 من به تو علاقه به اون صورت ندارم(یعنی خیلی بد هیکلی) 3 من الان تو موقعیت بدی هستم(یعنی دلم یه جا دیگه گیره) 4 تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم) 5 من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم(یعنی هر غلطی خواستم کردم) 6 دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر

بی معرفت شدی . محل نمی ذاری . اس ام اس نمی دی . خودت رو واسه من می گیری . این همه بی محلی واسه چی ؟؟ حالا خوبه که فقط عکست رو چی توز هستش ...

من یه لیوان چای داغ رو به تو ترجیح می دم . چون چای فقط زبونم رو می سوزونه . ولی تو دلمو

چاه مکن بهر کسی ، خسته میشی....دیگ به دیگ چیزی نمی گه....شلوار مرد که دو تا شد ، حال می کنه....گر صبر کنی ، زیر پات علف سبز می شه....صلاح مملکت خویش ، رئیس جمهور داند.....جوجه رو هروقت بشمری جیک جیک می کنه.....عیسی به کیش خود ، موسی به بندر عباس....کوه به کوه می رسه ، میّت رو زمین نمی مونه....آشپز که دوتا شد هیچ کدوم غذا درست نمی کنن....پاتو از گلیمت درازتر نکن ، پات دراز می شه شلوار به پات کوتاه می شه

۳۵۲س۶۳ـ تهران ۱۱ چیست؟؟؟؟؟؟؟؟ الف) پرشیای شوکت ب) پراید همیشه در صحنه ج) شماره حساب شوکت د) هیچی نیست

طبق آخرین اعلام قوه قضاییه اسکل بودن جرم نیست.برو خوش باش

): با موبایلت چکار کردی که هر چی زنگ میزنم میگه مشترک مورد نظر در قلب شماست؟

مو های بهروز چرا سفید شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الف) گذشت ۳ سال ب) دوری از خانواده ج) استفاده از شامپو های فاسد د) ترس از بچه ی غول نسرین


تستهای کنکور تربیت بدنی: کشتی گیر گردن کلفت ایران؟ 1-عباس جدیدی 2-عباس قدیمی 3-عباس نیو 4-عباس آب تودیت. باشگاه انگلیسی؟ 1- میدلزبرو 2- میدلز بیا 3- میدلز بودی حالا 4- میدلز پا شو برو گمشو. مهاجم سابق منچستر؟ 1- اندی کول 2- اندی سر شانه 3- اندی پشت بازو 4- اندی مرسی هیکل

اصفهونیا رو از چهار تا چیز میشه شناخت: - همشون زیرشلواری آبی راه راه دارن - هر قلوپ نوشابه که میخورن به شیشه نگاه میکنن ببینن تا کجاش رفته - جلوی در وامیستن و به جای اینکه بگن بفرمایین تو، میگن حالا چرا نمیان تو؟ - بستنی لیوانی که میخورن حتما درش رو میلیس

هر که عاشق شد منت از صد یار می باید کشید بهر یک گل منت از صد خار می باید کشید من به مرگم راضیم اما نمی آید اجل بخت بد بین کز اجل هم ناز می باید کشید

قزوین زلزله میاد یه بچه از پشت بام پرت میشه تو بغل یه قزوینیه . قزوینیه میگه بابا دمشون گرم هنوز زلزله تموم نشده کمکهای مردمی رسید

رشتی با خانمش دعواش میشه دست بچه هاش رو می گیره قهر می کنه خانمش میگه با من دعوا داری بچه ها مردم رو کجا می بری

torke mire kale pache foroshi yaroo mige cheshm bezaram torke mige vasta ghaeem sham

Smiley

be torke migan chera be dokhtaret tajavoz kardi?? mige pesari ke dars nakhoone bayad khaharesho gaeed

ضرب المثل های فوتبالی(1) _هرگردی توپ نیست _از این ستون به اون ستون دروازه اس _تا تنت گرمه گل بزن _هر که شوتش بیش گلش بیشتر _پاس عالی گل خالی _آشپز که

الو سلام منزل خداست؟؟ این منم مزاحمی که آشناست........ هزار دفعه این شماره را دلم گرفته است...... ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست......... شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است....... به ما که می رسد حساب بنده ها جداست؟؟

سبدی پر از پوست موز دسته گله رز پیرهنی پر از پرز همسری مثله بز آرزویه من برای توست

وقتی گریه کردیم گفتن که بچه است ... ... ... ... ... ...وقتی که خندیدیم گفتن دیوونه است... ... ... ... ... ...وقتی که جدی بودیم گفتن مغروره... ... ... ... ... ...وقتی شوخ کردیم گفتن سنگین باش... ... ... ... ... ...وقتی که حرف زدیم گفتن زیاد حرف میزنه... ... ... ... ... ...وقتی که ساکت شدیم گفتن عاشقه ... ... ... ... ... ...حالا هم که عاشق شدیم میگن گناهه

میدونی کی میفهمی دنیا 2 روزه؟ وقتی هر کسی که دوسش درای بهت میگه: تا اخره دنیا باهاتم