عاشقانه ها

ماهی قرمز کوچکی هستم در دل شیشه‌ای تو! مواظب باش دلت نشکنه که من می‌میرم.

من تمنا کردم که تو با من باشی ، تو به من گفتی هرگز ، هرگز! پاسخی سخت و درشت و مرا غصه‌ی این هرگز کشت!

می‌دونی فاصله بین انگشتان دستت برای چیه؟ چون تو دنیا یکی هست که با انگشتانش این فاصله را پر کنه!

گم‌شده‌ای دارم که راه پیدایش آن در سرم نیست! خاطره‌ای در دلم دارم که تکرارش برایم میسر نیست! قلبی دارم که تپش آن برای من نیست!

·       تیک تاکِ ساعت فریاد مرگ ثانیه‌هاست ، اما دوستی‌ها هیچ‌وقت نمی‌میرند ...!

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

بازنده ها در هر جوابی مشکلی را میبینند. ولی برنده ها در هر جوابی مشکلی را میبینند.پس سعی کنید مثل برنده ها فکر کنید!...
به کسی عشق بورز که لایق عشق باشد نه تشنه عشق...چون تشنه عشق روزی سیراب میشه!...

یادت باشه که دنیا "کروی"است هر وقت احساس کردی اخرش است.شاید نقطه ی شروع باشد...

عشق گوش دادن نیست بلکه درک کردن است...عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است...عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است...عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است...

خواستم خودم رو گول بزنم.همه خاطراتم رو انداختم یه گوشه و گفتم: فراموش...اما یه "چیزی ته دلم خندید و گفت:" یادمه!...

زندگی اجبار است.مرگ انتظار است.عشق یک بار است.جدایی دشوار است.فکر تو تکرار است.اگر رفتم تو یادم کن.اگر مردم تو خاکم کن.اگر ماندم به مهر خود تو شادم کن...

سکوتم را به باران هدیه کردم.تمام زندگی را گریه کردم...نبودی..!.در فراق شانه هایت به هر خاکی رسیدم تکیه کردم...

چه غریبانه میگریست در ان شب بی تو.تکه ابری که سکوت وجودم را فهمید و چه غریبانه خندیدم...!ان روز که بی تو مرگم را نفهمیدم...

نمی دانم در کدام طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت...ولی دوست دارم تا لحظه بودنم با تو باشم...

دوستدار شما سارا

http://donedone.blogsky.com/
اینهم یه وبلاگ دیگر که اگه دوست داشتی سری بزن پشیمون نمیشی درضمن مثل همیشه مطالبتون خیلی زیباست

آیدا چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

ممنون ... لذت بردم ...
از سارا خانومم ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد