عاشقانه

از خدا یه گل خواستم به من یه بقل گل داداز خدا یه درخت خواستم به من یه جنگل داداز خدا یه برکه خواستم به من یه اقیانوس داداز خدا یه دوست خواستم تورو به من داد

 

اگه یه روز دیدی که تموم درخت های کوچه و محلتونو بریدن اصلا ناراحت نشو ... چون هنوز منو داری که بهم تکیه کنی

 

اگه گفتی این چیه؟

0--<--<
.
.
.
.
این منم که از دوریه تو مردم!!!

 

هیچگاه نگذار در کوهپایه های عشق ، کسی دستت را بگیرد که احساس میکنی در ارتفاعات آنرا رها خواهد کرد

 

عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است عشق گوش کردن نیست بلکه درک کردن است عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است عشق جا زدن و کنار کشیدن نیست بلکه صبر کردن و ادامه دادن است.

 

من فقط 15 تا دوستت دارم به اندازه ی 7 تا دریا و 7تا آسمون و 1 دنیا

 

اخرین بار که اورا دیدم گردنبند صلیبی به او هدیه کردم گفت:من که دوستت ندارم پس چرا به من هدیه می دهی!؟ گفتم:بر سر هر گوری صلیبی می نهند این صلیب را بر گردنت بالای قلبت بیاویز زیرا انجا گورستان عشق من است

 


بعضی فکر می کنند منصفانه نیست که .خدا کنار گل سرخ خار گذاشته است  . .بعضی دیگر خدا را ستایش می کنند که کنار خارها گل سرخ گذاشته است

 

در زندگی سه راه رو دنبال کن: ۱- دوست داشتن برای یک تجربه ۲- عاشق شدن برای یک هدف ۳- فراموش کردن برای قبول واقعیت

 

زندگی چیه ؟
.
.

زندگی عشقه

عشق چیه ؟
.
.

عشق بوسیدنه

بوسیدن چیه ؟
.
.
.
بیا اینجا بهت بگم

 

نمیدانم آسمان چگونه است و زمین چه سان که در هر چه مینگرم تو را میبینم، نمیدانم به چه می اندیشم که روز هست خود را از یاد برده ام ، تنها چیزی که میدانم این است که هر چه دورتر میروی یادت نزدیک تر میآید و هر چه کمتر تو را میبینم نقشت بیشتر در دلم مینشیند!

عضویت در گروه فراموش نشود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد