عاشقانه ها

عشق خطای فاحش فرد در تمایز یک ادم معمولی از بقیه ی ادم های معمولی است

 

تنهایی یعنی این که به معشوقت بگی دوستت دارم بعد بهت بگه جک نگو. تنهایی یعنی این که یه نفر رو از ته دلت دوست داشته باشی ولی نتونی بهش بگی. تنهایی یعنی این که جلو همه مامانت بهت بگه خیلی بچه‌ای . تنهایی یعنی این که عاشق بشی ولی فکر کنی دل درد داری!

 

یک به اضافه یک می شود دو. من به اضافه تو می شویم تو. دو منهای یک می شود یک. تو منهای من می شود تو. به خاطر همین است که فکر می کنم موجودیت من در همان دایره کوچک زیر علامت سئوال خلاصه می شود و تو چه بدون من چه با من همیشه تو می مانی!!!!!!!

 

وقتی سرت رو رو شونه های کسی میگذاری که دوستش داری بزرگترین آرامش دنیا رو تو خودت احساس میکنی و وقتی کسی که دوستش داری سرش رو رو شانه هات میذاره احساس می کنی قوی ترین موجود جهانی

 

قلبت رو خالی نگه دار اگر هم روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیشتر از خودم و کمتر از خدا دوست دارم ..... زیرا که به خدا اعتقاد دارم و به تو نیاز دارم

 

افلاطون می گه: " اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره، چون کار دل دوست داشتنه، مثل کار چشم که دیدنه، اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی، اگه عقلت عاشق شد، بدون که داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشقه

 

کوتاه ترین قصه ی دنیا: یک نفر به دنیا آمد، زندگی کرد، و مرد

 

چنان دل کندم از دنیا که شکلم، شکل تنهائیست ببین مرگ مرا در خود که مرگ من تماشائیست

 

آنان که عشق خود را آشکار نکنند معشوق نخواهند بود (شکسپیر)

نظرات 1 + ارسال نظر
mojhdeh دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ

....عشق یعنی یک سلام بی جواب
... عشق یعنی حسرت و اندوه و آه.................
خیلی نوشته های زیبائی بود
همیشه موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد