بازم چرت و پرت

مامانه به بچش میگه که عزیزم و قتی خاله اومد قشنگ میری جلو سلام میکنی میبوسیش بچهه میزنه زیره گریه میگه نه مامان من خاله رو بوس نمیکنم! مامانه میگه ا چرا عزیزم؟ بچهه میگه آخه دیروز که بابا میخواست بوسش کنه زد تو صورتش !!

-

به پشه میگن چرا زمستونا پیدات نیست؟ میگه نیست تابستونا خیلی رفتارتون خوبه... زمستونم بیام !!

-

سلام ببین می تونی پول جور کنی ایران خودرو به مناسبت عید غدیر فروش ویژه گذاشته :
پژو 206 ودیعه 1000000 تومان. ماهیانه 20000 تومان. تحویل :همزمان با ظهور آقا  !!!!!

-

یه بنده خدایی !!  میره واسه تلفن همراه ثبت نام میکنه، بهش میگن: تا سه ماه دیگه بهت تحویل میدیم. یارو  هم رو کمربندش مینویسه: به زودی در این مکان یک عدد موبایل افتتاح خواهد شد.

-

به یه بنده خدایی میگن زنت رو دیدیم تو ماکسیما با سرعت 160 تا می بردنش : یارو میگه : آره ماکسیما 160 تا رو راحت میره ! !

-

یه روز سه تا آبادانی داشتن بره هم خالی می‌بستن بعد اولیه میگه من حضرت عیسی هستم و میتونم مرده رو زنده کنم! دومیه میگه من حضرت موسی هستم و میتونم عصامو تبدیل به یه مار کنم! هی صبر می کنن می‌بینن سومیه هیچی نمیگه هیچ خالی نمیبنده! بعد ازش می پرسن تو چرا حرف نمی‌زنی؟ میگه : تا حالا دیدی خدا حرف بزنه !!

-

اگهی ازدواج:
آقایی هستم تحصیل کرده،زیبا،با موهای مشکی،چشم های مشکی،اندامی مناسب ،،کاملا معاشرتی،دارای اپارتمان و ماشین اخرین مدل و با وضع مالی عالی،که حاضر به ازدواج با هیچ زنی نیستم....فقط اگهی دادم دلتون بسوزه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد